نجوانت

تماس مستقیم

طراحی سایت خبری

پلتفرمی برای انتشار داغ ترین خبرها

امروزه روزنامه‌ها و آگهی‌های کاغذی به تدریج جای خود را به سایت‌های خبری می‌دهند. اینجاست که طراحی سایت خبری آنلاین، یک گزینه عالی برای جذب مخاطبان خواهد بود. یک پورتال خبری که 24 ساعته فعال و در دسترس باشد، جدیدترین اخبار را برای مخاطبان شما ارائه خواهد داد.

با راه اندازی سایت خبری، کاربران خود را در جریان جدیدترین رویدادها بگذارید. با راه اندازی یک سایت خبری حضور پررنگ‌تری در دنیای آنلاین داشته باشید تا بازدیدکنندگان رسانه شما را بشناسند و برای آگاهی از آنچه در دنیا رخ می‌دهد، وب سایت شما را دنبال کنند.

وب سایت خبری بهینه سازی شده مطابق با اصول SEO و ریسپانسیو را از ما بخواهید. هدف ما، طراحی یک سایت خبری برای شماست که به راحتی تازه‌ترین و داغ‌ترین خبرها را در اختیار کاربران قرار بدهد. با طراحی وب سایت خبرخوان با ظاهری شیک و عملکردی بهینه، گام بزرگی در راستای موفقیت در دنیای دیجیتال برخواهید داشت.

طراحی سایت خبری و خبرخوان حرفه ای

مزایای طراحی سایت خبری و خبرگزاری

با ساخت یک وب سایت خبری درجه یک و بهینه، جدیدترین اخبار را در رسانه خود با دنیا به اشتراک بگذارید.

برندینگ در طراحی سایت خبری

ایجاد برندینگ

توسعه کسب و کار با راه اندازی سایت خبری

توسعه کسب و کار

افزایش اعتماد با راه اندازی سایت خبری

افزایش اعتماد

تعامل با رکاربران از مزایای وبسایت خبری

تعامل با کاربران

بازاریابی با طراحی وب سایت خبری
تبلیغ و بازاریابی
یافتن مشتری جدید از مزایای وبسایت خبری

یافتن مشتری یا شریک جدید

طراحی وبسایت خبرگزاری

یک وب سایت خبری با عملکرد روان و سرعت بالا، تیتربندی‌های واضح و دقیق و متنی با ساختار بهینه که به راحتی قابل مطالعه باشد، قطعاٌ مورد علاقه کاربران خواهد بود. با استفاده از ابزارهای مالتی مدیا از جمله تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، محتوای خبری جذاب‌تری خواهید داشت.

خدمات طراحی وب سایت خبرگزاری ما، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده از RSS: تکنولوژی RSS به شما این اجازه را می‌دهد که در لحظه، محتوای خبری جدید را به اشتراک بگذارید.
  • امکان تعریف فیلدهای خبری متفاوت: با استفاده از ماژول‌های خبری در سایت خود، می‌توانید اخبار مربوط به زمینه‌های مختلف (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و…) را دسته بندی و مرتب کنید.
  • اولویت نمایش و مرتب سازی اخبار: هر گروه خبری زمانی که امکان چینش اخبار بر اساس زمان در سایت شما وجود داشته باشد، کاربران شما قادر خواهند بود تا دسته بندی‌های جدیدترین و پربازدیدترین اخبار را به راحتی دنبال کنند.
طراحی وب سایت خبرگزاری

1. تعریف دقیق اهداف پروژه

اولین قدم نجوانت برای طراحی وب سایت، تعیین دقیق اهداف شماست تا نتایج بهینه و تجربه‌ای رضایت بخش به شما ارائه شود.

اهداف پروژه

3. طراحی اولیه wireframe

فرایند پروژه با روش‌های دقیق و خلاقانه انجام می‌شود تا وایرفریم وبسایت، به طراحی یک وب سایت با عملکرد بالا و ظاهر چشم نواز بینجامد.
طراحی اولیه در

5. راه اندازی و عیب یابی

در هر مرحله از انجام پروژه، مشکلات احتمالی شناسایی و رفع خواهند شد. به این ترتیب، در نهایت شما یک وبسایت بهینه با عملکرد ریسپانسیو مطلوب تحویل خواهید گرفت.
راه اندازی و عیب یابی در ساخت وبسایت
مراحل طراحی سایت خبری در نجوانت
تعیین زمان اجرای پروژه در راه ساخت وبسایت

2. تعیین زمان اجرای پروژه

کارشناسان تیم بودجه زمانی دقیق برای انجام پروژه را تعیین خواهند کرد. هدف این است که طراحی وب سایت در بازه زمانی مناسب انجام شود و هر مرحله، با دقت و کیفیت عالی تکمیل گردد.
توسعه و پیاده سازی وبسایت

4. توسعه و پیاده سازی

طراحی وب سایت خبری بر اساس بازخوردها و نیازهای شما اصلاح و بهسازی می‌شود تا نتیجه نهایی، کاربرپسند باشد و رضایت مخاطبان شما را جلب کند.

تحویل و پشتیبانی پس از طراحی سایت

6. تحویل و پشتیبانی

اتمام انجام پروژه به معنای پایان خدمات نجوانت نیست! کارشناسان ما جهت ارائه آموزش و پشتیبانی برای حل مشکلات بالقوه، آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

مراحل طراحی سایت خبری در نجوانت

آیا می‌خواهید یک وبسایت خبری موفق داشته باشید و مخاطبان را با محتوای باکیفیت و جذاب به سایت خود جذب کنید؟ آیا می‌خواهید در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورها رتبه بالایی داشته باشید؟

اگر پاسخ شما مثبت است، پس شما به یک طراحی حرفه‌ای و بهینه برای وبسایت خبری نیاز دارید. یک طراحی سبک، سریع و کاربرپسند با سئوی قوی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در یک سایت با طراحی درجه یک، مخاطبان ارتباط  و تعامل مناسبی با سایت شما خواهند داشت.

تیم طراحان و کارشناسان متخصص و با تجربه ما، می‌توانند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و روش‌ها، وبسایت خبری شما را به بهترین شکل طراحی نمایند. ما می‌توانیم وبسایت شما را به گونه‌ای طراحی کنیم که با تمامی دستگاه‌های هوشمند سازگار باشد و از استانداردهای روزنامه‌نگاری پیروی کند.

 

چرا طراحی سایت خبری مهم است؟

ساخت وب سایت برای خبر گزاری

مهم ترین امکانات طراحی وب سایت خبری

وب سایت خبری ریسپانسیو، شخصی سازی شده و خلاقانه با رابط کاربری آسان و روان را از ما بخواهید. گروه کارشناسان ما بهترین امکانات را برای ساخت وب سایت‌های خبرگزاری، روزنامه‌های اینترنتی، بلاگ و کانال‌های RSS ارائه می‌دهند.

  • طراحی ریسپانسیو
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌ها
  • فیلدهای متنوع خبری
  • سیستم جستجوی پیشرفته
  • اولویت‌بندی اخبار
  • امکانات اشتراک و ارسال
  • ابزارهای تجزیه و تحلیل آمار
  • سیستم نظرسنجی و بازخورد
  • سیستم اطلاع‌رسانی و اعلان‌ها
  • امکانات مدیریت تبلیغات
  • صفحه‌ اختصاصی نویسندگان و خبرنگاران
  • استفاده از محتوای مالتی مدیا
  • ارتباط مستقیم با شبکه‌های اجتماعی
  • رعایت اصول SEO
  • سیستم امنیتی قوی 
  • ارائه خدمات RSS 
  • قابلیت اتصال به API
امکانات راه اندازی سایت خبری

به دلیل افزایش گسترده تعداد کاربران اینترنت در طی دهه اخیر، امروزه بیش از 60 درصد مردم برای آگاهی از اخبار داخلی و خارجی به سایت‌های خبری سر می‌زنند.

شما هم می‌توانید با طراحی یک وب سایت خبرگزاری، فعالیت در عرصه دیجیتال را تجربه کنید.

یک سایت خبری علاوه بر منبع جذب توجه مخاطبان می‌تواند منشأ درآمدزایی نیز باشد. شما می‌توانید با فروش فضای تبلیغات به مشتریان در سایت خبری خود و در فضای مقالات و اخبار به درآمد خوبی برسید.

تولید و فروش رپورتاژ و بک لینک، گزینه‌ای عالی برای درآمدزایی از وب سایت خبری خواهد بود؛ به خصوص زمانی که جامعه مخاطبان شما گسترده باشد. هرچه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، تعداد افراد علاقمند و داوطلب برای خرید این خدمات بیشتر خواهد شد.

سایت‌های خبری آنلاین؛ محبوب‌تر از همیشه

طراحی سایت خبری خودکار

هزینه و قیمت طراحی سایت خبری

مخاطبان منتظر اخبار داغ و دست اول شما هستند! همین حالا سفارش طراحی سایت خبری خودتان را ثبت کنید!

پلن اقتصادی پایه

8 میلیون

زمان تحویل پروژه 20 روز

پلن حرفه ای VIP

12 تا 18 میلیون

زمان تحویل پروژه 30 روز

پلن پیشرفته VIP+

25 میلیون

زمان تحویل پروژه 45 روز

چطور می توانیم یک سایت خبری موفق داشته باشیم؟

شاید بارها پیش آمده باشد که خبری را در یک سایت خوانده‌اید و بعد متوجه شده‌اید که از یک سایت دیگر کپی شده است. یا وارد یک سایت خبری شده‌اید و با طراحی بد و سنگینی روبرو شده‌اید و رغبتی برای ادامه خواندن اخبار آن نداشته اید. حتی شاید با مشاهده عنوان یک خبر، وارد سایت شده اید اما دریافته اید که محتوای خبر، ارتباط دقیقی با عنوان موضوع ندارد.

اینها همه نشانه‌های یک وبسایت خبری ناموفق هستند. یک وبسایت خبری ناموفق نه تنها درآمدی برای شما ندارد، بلکه باعث می‌شود اعتبار خود و اعتماد مخاطبان را از دست بدهید.

طراحی یک سایت خبری موفق و سودآور را از نجوانت بخواهید! ما تمام نکاتی که برای بهینه سازی، طراحی کاربرپسند و ارائه محتوای دست اول و مناسب نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت خبری، همین حالا با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم به شما در ایجاد یک وبسایت خبری موفق مشاوره دهیم.

سایت خبری موفق

مشاوره برای طراحی سایت خبری

موفقیت در دو قدمی شماست. با ثبت سفارش طراحی وب سایت خبری، جامعه مخاطبان را به سوی خود جذب کنید، با فروش تبلیغات و رپورتاژ آگهی درآمدزایی کنید و رسانه خود را به جهان معرفی نمایید!

گروه متخصصان طراحی وب سایت در نجوانت، آماده طراحی یک وب سایت خبری است تا اهداف شما را محقق نماید. اگر سوالی در خصوص قیمت راه اندازی سایت خبری، شرایط طراحی سایت خبرگزاری و اطلاعات تکمیلی پلن‌های قیمتی دارید، می‌توانید همین حالا با تیم ما تماس بگیرید.

کارشناسان نجوانت جهت راهنمایی و مشاوره رایگان آماده خدمت رسانی خواهند بود.

در تمام مراحل طراحی و ساخت وب سایت در کنارتان هستیم

در مسیر رشد کسب و کار آنلاین  و راه اندازی وب سایت برند خود، به انواع خدمات پشتیبانی نیاز خواهید داشت.

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

کارشناسان SEO ما، خدمات بهینه سازی از جمله سئو داخلی و خارجی و بررسی کلمه کلیدی ارائه می‌دهند. هدف این است که به بالاترین رنک موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به سمت وب سایت خود دست پیدا کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی

تیم نجوانت می‌کوشد اهداف شما را شناسایی نماید و سپس استراتژی متناسب با برند و ارزش‌های شما خلق کند. با اجرای تاکتیک‌های حرفه ای در شبکه‌های اجتماعی خود، اتوریتی و ارتباط قوی‌تری با مخاطبان به دست خواهید آورد.
برگزاری کمپین های تبلیغاتی در آزانس دیجیتال مارکتینگ

برگزاری کمپین های تبلیغاتی

بعد از شناسایی اهداف پروژه، در تشکیل کمپین‌های تبلیغاتی همراه شما هستیم. به کمک کارشناسان عرصه تبلیغات دیجیتال می‌توانید مطمئن باشید که کمپین تبلیغات، در زمان مناسب پیام مناسبی را به جامعه هدف شما خواهند رساند.

تولید محتوای متنی در دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای متنی

تیم نویسندگان و کپی رایترهای نجوانت، محتوای سئو شده برای وب سایت شــما تولیــد خواهند کرد. در نتیجه شما می‌تـوانیـد با تکیه بر استراتژی‌های بهینه سازی، با جـامعه مخـاطبان خود ارتباط بگیرید و نرخ تبدیل (CTR) مطلوب به دست بیاورید.

درخواست طراحی سایت خبری

اطلاعات خود را وارد کنید ما تا 48 ساعت آینده با شما تماس می گیریم.

ساخت سایت خبری حرفه ای" />
مشاوره طراحی سایت خبری
مشاوره طراحی سایت خبری

درخواست طراحی سایت

اطلاعات خود را وارد کنید ما تا 48 ساعت آینده با شما تماس می گیریم.

دیگر خدمات سایت نجوانت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x